Bekijk al jouw gegevens in één oogopslag

Hoe werkt het?

XXXXX

Persoonlijke gegevens

Zodra je op de 'mijn data' pagina terecht komt kijg je als eerst de persoonlijke gegevens de zien, hier kan je je naam, email adres en kentekens aanpassen. 

LET OP: De kentekens die jij bij je persoonlijke gegevens hebt staan zijn NIET gelinkt aan jouw abonnement!! Scroll daarvoor verder naar onder. 

LET

XX X XX

Bestellingen en abonnementen

Zodra je op de pagina naar onder scrollt kom je bij je Bestellingsoverzicht en je abonnementen. 

Bestellingsoverzicht
Hier kan je bestelbonnen opnieuw naar jezelf toe sturen via de blauwe knop, zie bovenste rode vierkant in de afbeelding. 

Abonnementen
Hier zie je jouw abonnementen, helemaal rechts (op de afbeelding in het middelste rode vierkant) zie je het kenteken wat aan het abonnement hangt. Deze kan je zelf aanpassen door op het kenteken te klikken of op de blauwe knop. Hier kan je jouw abonnement ook handmatig stopzetten. 
LET OP: Je kan maar een paar keer zelf je abonnement aanpassen, lukt dit dus niet meer? Neem contact met ons op!

Jouw gegevens
Helemaal onderaan de pagina kan je ervoor kiezen om jouw account en gegevens te laten verwijderen of om je uit te schrijven voor eventuele mailings. 
LET OP: Heb jij een lopend abonnement? Neem dan contact met ons op om jouw account te laten verwijderen. 

Meer lezen

In jouw waspas omgeving kun je al jouw gegevens, aankopen en facturen in één oogopslag zien. In de abonnementen beheer omgeving is het mogelijk je kenteken te wijzigen (ook het kenteken van jouw lopende abonnement), aankopen te bekijken, abonnementen stop te zetten en gegevens aan te passen zoals het e-mailadres, naam, telefoonnummer en geboortedatum. 

Aanmaken van een account 
Wanneer je op Inloggen klikt wordt er gevraagd om je e-mailadres in te vullen. Je ontvangt direct een e-mail waarbij het e-mailadres nogmaals ingegeven moet worden. Wanneer dit gelukt is zit je in de waspas omgeving, gefeliciteerd! Je ziet direct een overzicht staan met persoonlijke gegevens en daaronder een overzicht van jouw bestellingen, lopende en gestopte abonnementen.

Ik ben nog niet ingeschreven bij Let’s Wash 
Wanneer je nog niet bent ingeschreven bij Let’s Wash kun je simpel en direct doen door naar de Kortingpagina te gaan. Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld ontvang je direct een bevestigingsmail. Vanaf dat moment kun je inloggen in Mijn Omgeving.

Ik kom niet in Mijn Omgeving
Zorg dat je bij het inlogformulier het e-mailadres gebruikt waar je ook de mailtjes van Let’s Wash van binnenkrijgt. Gebruik je wel het juiste e-mailadres en lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

Ik wil een ander kenteken gebruiken voor mijn abonnement
Dit doe je heel gemakkelijk door op de knop 'abonnementen beheer' hierboven te klikken. Volg de gevraagde stappen totdat je in jouw data omgeving bent gekomen. Hier zul je jouw persoonlijke gegevens zien staan, waaronder kentekens. Deze hebben GEEN invloed op jouw abonnement! Om het kenteken aan te passen dat aan jouw abonnement hangt, scroll je naar onderen totdat je het tabje 'abonnementen' ziet staan. Hier druk je op het huidige kenteken om deze aan te passen. Zodra je deze aanpassing opslaat wordt het direct doorgevoerd!