Kom in contact met Let's Wash!

Locatie Veghel

Bekijk de openingstijden van onze locatie in Veghel!

Locatie Heesch

Bekijk de openingstijden van onze locatie in Heesch!

Locatie Oss

Bekijk de openingstijden van onze locatie in Oss!

Onze meest gestelde vragen

Wat zijn de voordelen van een auto wasabonnement bij Lets Wash? 

Een auto wasabonnement bij Lets Wash heeft vele voordelen. Je hoeft niet langer in de rij te staan voor de wasstraat, je bespaart geld op elke wasbeurt en jouw auto blijft altijd schoon. Bovendien zijn onze abonnementen flexibel en kun je ze op elk moment aanpassen of opzeggen.

Zijn er auto’s die niet door de wasstraat mogen? 

Jammer genoeg wel, er zijn helaas geen open pick-up trucks toegestaan in onze wasstraat.

Hoelang duurt het voordat mijn auto van binnen en buiten is gewassen? 

Als je bij Let's Wash Veghel het combi-deal programma neemt, wassen wij je auto in 20 minuten van binnen en -buiten. Je kunt dus gerust een kop koffie pakken en wachten tot jouw auto klaar is.

Hoe kan ik een auto wasabonnement bij Lets Wash afsluiten? 

Je kunt eenvoudig een auto wasabonnement afsluiten via onze website. Kies het abonnement dat bij je past en vul jouw gegevens in. Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen, afhankelijk van hoe vaak je jouw auto wilt laten wassen.

Hoe kan ik mijn auto wasabonnement aanpassen of opzeggen? 

Je kunt jouw auto wasabonnement op elk moment aanpassen of opzeggen door in te loggen op 'Mijn Omgeving' en te klikken op de knop 'Cancel'. Het abonnement wordt dan beëindigd aan het einde van de huidige abonnementsperiode.

Kan ik mijn kenteken wijzigen? 

Ja, je kunt jouw kenteken wijzigen door in te loggen op 'Mijn Omgeving' en op het bestaande kenteken te klikken of op de knop 'Abonnement kentekens beheren'. Hier kun je jouw nieuwe kenteken invullen.

Hoe ontvang ik mijn facturen bij online bestellingen? 

Bij alle online aankopen ontvang je een factuur per e-mail. De factuur wordt naar het e-mailadres gestuurd waarmee je je hebt aangemeld. Bij een abonnementsbestelling ontvang je automatisch jouw factuur per maand of per jaar afhankelijk van het afgesloten abonnement.

 Ik heb mijn factuur niet ontvangen

De factuur wordt naar hetzelfde e-mailadres gestuurd als waarmee je inlogt op ‘Mijn Omgeving’. Controleer welk e-mailadres je gebruikt en check daarvan de inbox. Mocht de factuur daar ook niet binnen zijn gekomen dan kun je deze opnieuw naar jezelf sturen door in te loggen op ‘Mijn Omgeving’ en daar op de knop ‘Verstuur bestelbon PDF’ te klikken.

Hoe kan ik een factuur opnieuw naar mezelf sturen? 

Als je een factuur opnieuw wilt ontvangen, kun je inloggen op 'Mijn Omgeving' en klikken op de knop 'Verstuur bestelbon PDF'. Hiermee wordt de factuur opnieuw naar jouw e-mailadres gestuurd.